Czy masaż relaksacyjny jest skuteczny, adres salonu masażu w Warszawie


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:52

Czy masaż relaksacyjny jest skuteczny, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:03

Cześć. Ostatnio odczuwam problemy z kręgosłupem. Zacząłem wertować wyszukiwarkę w znalezieniu przyczyn tego rodzaju schorzenia. Na stronach internetowych odnalazłem dużo wypowiedzi osób z identycznym bólem pleców. Sporo osób rekomenduje masaż leczniczy , który wg ich doświadczeń bardzo koi ból pleców. Zastanawiam się czy nie wybrać także masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Może tego rodzaju zestaw masaży pomoże? Czytałem też, iż tego rodzaju bóle spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy jest to prawdą?. Faktem jest, że dużo pracuję siedząc przy komputerze od lat. Natomiast czy tego rodzaju bóle nie powinny ujawnić się od samego początku? Oraz kluczowe pytanie o adres sprawdzonego salonu masażu w Warszawie , który wykonuje masaż relaksacyjny w dobrej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:50

Czy masaż relaksacyjny daje dobre efekty, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:08

Cześć. Znam twój kłopot i postaram ci powiedzieć jak najwięcej na ten temat. Po pierwsze tego rodzaju dolegliwości kręgosłupa mogą być spowodowane siedzącym trybem pracy, na które świetnym lekarstwem jest masaż relaksacyjny - daję głowę że jest skuteczny. Warto połączyć tego rodzaju masaż z regularnym uprawianiem sportu. Nieźle wpływa na kręgosłup nawet codzienne spacerowanie. Dzięki temu nie obciążamy tak naszych kręgów. Dobrych gabinetów masażu w Warszawie jest wiele. Najlepiej wybrać ten, który jest blisko twojej pracy lub domu. Masaż leczniczy stosuje regularnie i przyznam szczerze, że ból kręgosłupa ustąpił. Natomiast warto aby zobaczył to jeszcze jakiś lekarz. Sam masaż może nie wystarczyć albo tylko maskować objawy jakieś poważniejszej choroby.


Wróć do „Dziedziniec”