Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?
: 07 cze 2016, 15:12
Witam Państwa. Niedawno otrzymałem wiadomość z propozycją pozycjonowania swojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, gdyż firma która ma potencjalnie zająć się pozycjonowaniem strony, uznała ją za niepotrzebną. Uważają, że lepiej aby dla każdej frazy wyświetlała się strona główna. Wg mnie jest to mało logiczne. Osoba, która szuka implantów winna wejść od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy jest sposób, żeby tak pozycjonować stronę, aby dla odmiennych fraz pojawiały się właściwe podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i poradę w tej kwestii. Przeglądałem zbliżone rozwiązania dla gabinetów stomatologicznych w Warszawie. Tam dentyści reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu słowa dentysta Ursynów pojawiają się podstrony danego dentysty. Co ciekawe jeżeli wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem inne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych słów kluczowych pojawiają się inne strony internetowe. Następne pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne hasła? Po wymianie wiadomości z firmą pozycjonującą i zadaniu im tego pytania otrzymałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do pozycjonowania. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tego ortodonty i ciągu znaków http://ortodoncjakabaty.pl/dentysta-stomatolog w wynikach wyszukiwarki wyświetla się bardzo często ona na samym początku wyszukań. Niezależnie czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to przeważnie widzę to samą domenę internetową. Także interesującym faktem jest, że dla hasła aparat na zęby Warszawa pojawia się inna podstrona, a dla słowa ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jeśli tak, to czemu nie korzystniej promować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę dodawać masy tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa dentysty na Ursynowie to nie leksykon zdrowia. Chyba, że takie obszerne artykuły są niezbędne do właściwej reklamy strony? Także koszt reklamy na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, że jak dopiszę stronę do paru katalogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie słowa jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż dentysta Warszawa jest może trudniejszą frazą. Lecz czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?
podobne tematy:
podobne tematy: